زمان ما
وقتی بعد از صد سال به کسی می گفتیم...مواظب خودت باش!
یعنی عاشقش بودیم...دوستش داشتیم...
برایمان مهم بود...
و او نیز میفهمید ذره ذره احساسمان را...
امروز همه می گویند بی یکدیگر میمیرند!!!
اما یک دقیقه بعد حیاتی دوباره میابند
با هرکسی که از راه برسد!!!
دست نوشته ای از میلاد تهرانی
پیدا و پنهان...ما را در سایت پیدا و پنهان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10